איך תדעי אם הוא רציני לחתונה?

אתם ביחד כבר כמה חודשים ולא פעם את שואלת את עצמך מה הוא באמת רוצה? האם הוא רציני לחתונה? האם הוא מספיק בוגר?  איך תדעי אם הגבר שאת יוצאת איתו באמת בנוי להיות בעלך?

כמה נקודות משמעותיות שאת חיבת לשים לב אליהם לפני שאת מקבלת החלטה לגבי הגבר שאיתו את נפגשת.

  • זמן– לכולנו יש סדר יום עמוס, עבודה, חוגים, מפגשים חברתיים משפחה האם הגבר שלך טורח לסדר את הזמן שלו על מנת שתוכלו להיפגש? האם הוא שואל אותך איך מתנהל היום שלך על מנת שתוכלו לקבוע ביחד זמנים למפגש או שאו שואל אותך רק בשעות הלילה המאוחרות מה את עושה ואז מציע להיפגש? אדם אחראי מבין שיש צורך לנהל את הזמן ולא דוחה את הכל "וזורם" עם מה שבא. מי שזורם עם הזמן שלו הוא לא ממש אדם אחראי ורציני עם מטרות רציניות לעתיד משותף.
  • רוצה באמת להכיר אותך לעומק– אם הקשר איתך חשוב לו ואת חשובה לו הוא דואג לשאול את השאלות הנכונות שיעזרו לו להכיר אותך. הוא יתעניין בך וירצה לדעת איך עובר עלייך היום? מה את מרגישה? עם איזה דברים את מתמודדת במהלך היום שלך. הוא ישאל וגם יזכור את הדברים שאת מספרת לו בגלל שאת חשובה לו. גבר רציני לא יהסס לשאול אותך שאלות עמוקות ואישיות כדי להבין אית את חושבת ומה עובר לך בראש. לא רק שהוא ישאל הוא גם ישתף אותך בדברים שעוברים עליו ביום יום בהתמודדות שלו ויחשוף את החיים האישיים והחוויות שהוא עובר ביום יום. גבר שרואה במערכת יחסים איתך מערכת רצינית יבקש גם לשמוע מה את חושבת על דברים שהוא עובר בחיים ולא יהסס לבקש את עצתך.
  • חברות שלך– גבר רציני ירצה להכיר את החברות שלך למעשה לא רק שהוא ירצה להכיר את החברות שלך הוא ירצה להכיר גם את ההורים שלך וגם את כל מי שיש לו קשר קרוב אלייך מהסיבה הפשוטה שאת חשובה לו והוא רוצה להכיר את העולם החברתי והמשפחתי שלך. גבר כזה שמגלה רצינות ורצון להכיר את העולם שלך מביע אחריות ורצון להיות חלק פעיל בחיים שלך לאורך זמן.
  • כסף – אחת הדרכים לדעת אם הגבר שאיתך רציני כלפי מערכת היחסים שבינכם הוא שיחה על כסף. האם הוא משתף אותך כמה הוא מרוויח? מה השאיפות שלו בחיים מבחינה חומרית? איך הוא מסתכל על רכישות? על מה חשוב לו להוציא את הכסף שלו ועל מה פחות. שיחה פתוחה וגלויה על כסף מעידה הרבה על הרצון של האדם ועל הדרך שהוא רואה את החיים.

לסיום הטיפ הכי חכם שאני יכולה לתת לך הוא לעצום את העיניים אחרי שקראת הכל ולשאול את עצמך האם הגבר שאתך רציני או לא? בסופו של דבר הבטן שלך יודעת את התשובה האמתית כי את נמצאת בקשר איתו.

בהצלחה ואל תשכחי להזמין אותי לחתונה, אשלח לך אישור הגעה

 

חיפושים הקשורים

 

 

שתפו או הדפיסו מאמר זה:

Call Now