איך להוביל אותו אחרי 7 שנים של זוגיות מוצלחת להצעת נשואין?

שנים אתם גרים ביחד , חולקים חיים משותפים מנהלים קשר זוגי יציב את מכירה את המשפחה שלו הוא מכיר את המשפחה שלך כבר עברתם אירועים משפחתיים ביחד ואפילו כמה חתונות של חברות וחברים קרובים , כבר רמזת לו מספר פעמים שאת רוצה את הדבר העגול המנצנץ על האצבע וכלום עדיין לא מתקדם הוא לא יורד על הברכיים ושואל את שאלת השאלות? "האם תינשאי לי"?

מה עושים?? איך גורמים לקשר להתקדם לכיוון של חתונה?

קודם כל הגיע הזמן לשנות את כללי המשחק.

תעשי רגע תרגיל בדמיון מודרך נניח שאת אחרי ארוחה מלאה במסעדה יוקרתית אפילו את הקינוח והיין כבר סיימת האם יש סיכוי שעכשיו רגע אחרי שתקומי מהכיסא במסעדה תרוצי לשווארמה לקחת לך לאפה עם טחינה חמוצים וחריף? ברור שלא!

זה אותו דבר.

אם אתם חיים ביחד כבר תקופה ארוכה מנהלים אורך חיים זוגי כזוג נשוי ואת עדיין רווקה בתעודת זהות משהו חייב להשתנות על מנת שהמציאות תשתנה.

  • זמן לבד– תתחילי בזה שתאפשרי לעצמך יותר זמן עם עצמך ועם החיים שלך ופחות זמן איתו ועם החיים שלו – כן זה הזמן לצאת לסוף שבוע בסיני עם חברות, לא להיות כל כך זמינה עבורו למרות המגורים המשותפים ולהתחיל לתת לו להרגיש שלא הכל ברור מאליו בטח שלא הנוכחות שלך בחיים שלו.
  • נשק יום הדין– לפעמים יש צורך להשתמש בנשק יום הדין שהוא המשפחות שלכם , או ליתר דיוק האימהות שלכם ובמקרה הזה האמא שלו! היא רוצה לראות את הבן שלה מתחת לחופה היא רוצה לראות את הנכדים ממנו היא רוצה לראות אותו מסודר בחיים. תתחילי לזרוק לאמא שלו שאת מעוניינת להתקדם להתחתן , תעשי את זה בקלילות בהומור ותני לה לעשות את העבודה מול הבן שלה.
  • קנאה– מעט קנאה יכולה לגרום לשינוי גדול מאוד אצלו אם תדעי להפעיל אותה נכון ולטובתך. האיש שלך לוקח את הזמן לרוחב… יש לו אותך יש לו את החיים המשותפים ועל פניו אין סיבה לשנות שום דבר שעובד מצוין הוא בטוח בזוגיות שלכם ובקשר איתך. זה הזמן לגייס את האקס עם השרירים שירים טלפון להגיד לך שהוא עשה חושבים והוא ממש מתגעגע אלייך ואם הוא היה יכול להחזיר את הגלגל הוא לא היה מאבד אותך והיה מציע לך נישואים מזמן. זה ינער אותו ואת החשיבה הרדומה שלו ויגרום לו לחשוב שאולי כדאי לרוץ מהר לחנות התכשיטים לפני שמישהו אחר יעשה את זה במקומו.

אם שום דבר לא עוזר וכלום לא זז, אז ללכת על הישירות או חתונה או שנפרדים, יכול להיות שבהתחלה הוא יבחר להיפרד, אל תדאגי זה יעבור מהר מאוד והוא לא יזוז לשום מקום, את תהיי עסוקה בחיים שלך ותשדרי שכל החלטה היא טובה והוא כבר ירגיש שעדיף להציע מאשר לאבד.

שיהיה במזל טוב ואל תשכחי להזמין את כולם ולדאוג שיאשרו הגעה לחתונה

חיפושים הקשורים

 

 

שתפו או הדפיסו מאמר זה:

Call Now