מחירון טלמיטינג

ניהול יומן

תאום פגישות
מ-20
  • סינכון מלא ליומן גוגל
  • מוקד אנושי לפניה אישית לפי תסריט שיחה
  • דו"ח אונליין לצפיה ומעקב אחר תוצאות
פופולארי

טיוב לידים

השבחת פרסום
מ-5
  • בניית תסריט שיחה לפניה ובירור
  • מוקד אנושי ומקצועי 100% הקלטות שיחה
  • דו"ח אונליין לצפיה ומעקב אחר תוצאות

שירות בוטיק מלא בהנהלת מישל נתיב לטיפול בלידים נכנסים – טלמיטינג (תאום פגישות) ועוד…
י
ש לכם פניות והיומן ריק מפגישות?
אין לכם זמן לצלצל לכל הפונים ולקבוע פגישות לצוות?
אנחנו מתמחים בטיפול בפניות (לידים) עבורכם, שיחות שיווק וקביעת פגישות אישיות.
מטרתנו, לאפשר לכם להתמקד בעבודה השוטפת ואנו נדאג לטפל בכל נושא יצירת לקוחות חדשים והגדלת המכירות ותיאום פגישות איכותית.

תהליך טיוב נתונים, השבחת מאגר מידע ועוד…
טיוב נתונים או טיוב מידע הוא תהליך לשיפור איכות הנתונים האגורים בבסיסי נתונים. השיפור נדרש בנתונים שאינם שלמים, אינם מדויקים, אינם נכונים וכדומה. צורך בטיוב נתונים מתגלה במהלך מחזור החיים של מערכת המידע, ובפרט בעת מעבר למערכת מידע מתקדמת יותר. נתונים בבסיסי נתונים משמשים לתפעול שוטף של הארגון וכבסיס לקבלת החלטות.

מאגרי נתונים רבים מציגים תמונה עגומה בה הכתובות והטלפונים אינם מעודכנים.  
טיוב נתוני מאגר מידע הינו מהלך המקדם באופן משמעותי פנייה תקינה ואמיתית ללקוחות קיימים לשם דיוור והגדלת פוטנציאל מכירות.
צוות "מגיעים או לא" מיומן ומאומן, שיבצע שיחות טלפוניות, יטייב וישביח את מאגרי המידע שלך, על מנת לאפשר לכם לנצל את המאגר כהלכה ובכך לעמוד בקשר עם הלקוחות הקיימים, ולהגדיל את שיעור החשיפה ללקוחות הפוטנציאלים שלך.

  • השלמת נתונים חסרים, כגון ת.ז שמות וטלפונים
  • קליטת כתובות מייל
  • מיון וסינון רשומות כפולות
  • 100% שיחות מוקלטות

מחירי אישורי הגעה לכנסים ואירועים עסקיים

עד 300

רשומות
2
5 לרשומה
  • הזמנה דיגיטלית
  • 4 סבבי סמסים
  • מוקד טלפוני אנושי

עד 500

רשומות
2
לרשומה
  • הזמנה דיגיטלית
  • 4 סבבי סמסים
  • מוקד טלפוני אנושי
פופולארי

עד 700

רשומות
1
80 לרשומה
  • הזמנה דיגיטלית
  • 4 סבבי סמסים
  • מוקד טלפוני אנושי

שירות אישי מלא של אישורי הגעה ב-SMS בשילוב עם מוקד טלפוני אנושי והזמנה דיגיטלית

שירות אישורי ההגעה לאירועים עסקיים של 'מגיעים או לא' מציע סל כולל של ניהול משלוח הזמנות דיגיטליות, אישורים טלפוניים ומעקב אחרי תזרים אישורי ההגעה.
מבחינת הלקוח המזמין, הרי שבתום סיכום ומסירת הפרטים הנדרשים, מעורבותו בתהליך כלל אינה נדרשת והוא יכול להפקיד בידיהם האמונות של מישל וצוות 'מגיעים או לא' את הטיפול השוטף ברשימת המוזמנים  – מרגע שליחת המסרונים ועד לסיום האירוע.

מלבד התייחסות לסעיף ההגעה עצמו, מקבלי ההזמנה יכולים להוסיף גם הערות, בקשות או שאלות הנוגעות לאירוע ולהשתתפותם בו. מזמין השירות יכול להוסיף הודעות מיוחדות כגון הסדרי חנייה במקום, מידת הקריטיות של הגעה בשעה המדויקת הנקובה בהזמנה ועוד.

מה אתם מקבלים:

  1. נפיק עבורכם הזמנה דיגיטלית!
  2. SMS ראשון נשלח לכל המוזמנים עם פרטי האירוע ובקשה לאישור הגעה, סמס זה נשלח כשבועיים לפני האירוע.
  3. המוקדניות שלנו יתקשרו למוזמנים – אישורי הגעה טלפוניים.
  4. SMS שני נשלח לאחר שלושה ימים והנוסח שלו יתחיל ב-"טרם אישרתם הגעה…". סמס זה ישלח לכל מי שלא אישר עדיין.
  5. נתקשר למוזמנים שוב עד שנשיג את כולם ללא הגבלת חיוגים.
  6. SMS תזכורת לפני האירוע – נשלח יום לפני האירוע או בבוקר האירוע, סמס זה יכיל קישור להפעלת הוראות הגעה ב-WAZE ופרטים על הסעה אם יש.
  7. SMS תודה לאחר האירוע – למחרת האירוע נשלח סמס תודה לכל האורחים שאישרו את הגעתם.
           מינימום הזמנה 200 ש"ח      מחירים אינם כוללים מע"מ

לפרטים נוספים על שירות אישורי הגעה המדויק ביותר בישראל לחצו כאן

עיצוב

150
  • הפקת הזמנה דיגיטלית
  • עיצוב מהזמנה קיימת
  • טופס אישור הגעה מותאם אישית
  • טבלת עדכונים בזמן אמת
  • הפצה בסמס עד 250 מספרי טלפון
  • מחיר SMS נוסף - 15 אג' למספר
  • תשלום לאחר האירוע, כולל מע"מ
פופולארי

ראש שקט

200
  • הפקת הזמנה דיגיטלית
  • עיצוב בהתאמה אישית
  • טופס אישור הגעה מותאם אישית
  • טבלת עדכונים בזמן אמת
  • הפצה בסמס עד 250 מספרי טלפון
  • מחיר SMS נוסף - 15 אג' למספר
  • תשלום לאחר האירוע, כולל מע"מ

בקשה ליצירת קשר

לפרטים נוספים התקשרו אלינו 03-5270527 או מלאו פרטים בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

Call Now

WhatsApp chat